Od hodanja po vatri do trenutnog iscjeljenja

HODANJE PO VATRI (uključujući i imunitet na vatru) i trenutno iscjeljenje čine vrlo dobre početne točke za objašnjenje drevne polinezijske ili pred egipatske drevne nauke nazvane “Tajna” ili na Havajima Huna.

Ne postoji ništa misteriozno u bosim stopalima ili u užarenom ugljenu, vrućem kamenju ili vrućem toku lave. Ne postoji ništa misteriozno u slomljenoj kosti ili raku. Stopala se mogu pregledati nakon kontakta sa vatrom kod hodača po vatri. Slomljena kost ili kancerogeno tkivo koje je trenutno iscijeljeno ostalo je i dalje jednostavna kost ili tkivo.

Možemo prvo pregledati nekoliko slučajeva hodanja po vatri, imajući na umu cijelo vrijeme dva pitanja:

–    kojem bogu se moli kako bi se dobila otpornost prema vatri, i

–   koji oblik “čišćenja od grijeha”, ako je i potreban prije hodanja po vatri?

Slučajevi hodanja po vatri koje bi trebalo uzeti u obzir

Kuda Bux je hodao po vatri 1936 ispred vijeća Sveučilišta u Londonu u svrhu istraživanja. On je bio autohtoni indijac i po vjeri musliman. Prije svoje demonstracije, zatvorio je oči, podigao ruku i izmolio molitvu iz Kurana. Na Burmi su snimljeni filmovi masovnog hodanja po vatri tijekom kojega su neki domoroci bili opečeni, dok je većina ostala netaknuta. Godine posta i ostalih načina čišćenja organizma bili su pripreme za stopala.

Na Filipinima, Igoroti su stoljećima hodali po vatri. Nekolicina njih je došla u Seattle gdje su to pokazivali na sajmu iz dana u dan. Ovi ljudi su bili poznati i kao lovci na glave.

U Polineziji, hodanje po vatri se odvija nakon podnošenja molitve “domaćem bogu”. Dr. Hill, sa Sveučilišta Južne Kalifornije, je zabilježio da je vidio mladog bijelca kako pokušava hodati po istom vrućem kamenju nakon što su domoroci završili. On se pomolio svome bogu, koncentrirao se i započeo hodati. Dva psa počela su se tući izvan jame i odvukla mu pažnju na trenutak. U tom trenutku trznuo je nogom na kojoj se kasnije mogla vidjeti velika opeklina, ali je nastavio hodati uspješno do kraja po vatri.

Bijelac, koji je profesionalni zabavljač, jede vrući ugljen, ispija kipuću vodu, hvata crvene užarene željezne šipke sa svojim ustima i presavija rubove, također dozvoljava vrućem plamenu baklje, koji je u stanju otopiti željezo, da ga uzastopno dotiče unutar njegovih usta i grla. On kaže da je svjestan nevidljivog entiteta ili duha koji upravlja vatrom, te da ga on mentalno traži zaštitu koju odmah i dobiva.

U Palm Springs-u, prije nekoliko godina pustinjski indijanac je uzeo u ruku ugljen sa vatre, te je pokazivao turistima u publici i izazivao ih da ga i oni prime. Malo je poznato o pripremama koje rade ovi rukovatelji vatrom, ali i oni također imaju svoje molitve, obrede i bogove.

 Na Havajima, sve do 1900. godine, hodanje po vatri rađeno je na bujici lave ubrzo nakon što se ona ohladila tek toliko da može držati težinu velikog kamenja koje je bačeno na nju. Dr. Brigham je uspješno hodao po vatri pod zaštitom tri lokalna svećenika ili Kahuna. Odbio je skinuti svoje čizme, te su one tijekom prolaska preko lave bile spaljene sa njegovih stopala kao dvije malo čvršće čarape. Ovi urođenici su se molili nekom bogu, ali Dr. Brigham nije mogao saznati njegovu prirodu. Za ljude izvana to je bila božica vulkana, Pele, o kojoj se urođeničke legende skupljaju i danas.

Da je trenutno iscjeljenje bilo poznato samo na Havajima, bez obzira kako oprezno je bilo proučavano i potvrđeno od strane Dr. Brigham-a i ostalih, mogao je postojati neki izgovor za one koji poriču mogućnost njenog postojanja. Ali, kako je drugi i poznatiji znanstvenik, Dr. Alexis Carrel, dodao i svoju potvrdu u svojoj knjizi “Man the Unknown”, ne postoji opravdanje ikakvom poricanju činjenice da je trenutno iscjeljenje moguće. Ono se prakticiralo i još se uvijek prakticira na Havajima od strane Kahuna, te od strane misterioznih udruženja unutar svetišta u raznim dijelovima svijeta.

Kako su jednom davno sve ceste vodile u Rim, tako i sve indikacije upiru na postojanje jednog osnovnog sistema iza ovog fenomena i na nespornu činjenicu da je ovo sistem koji funkcionira.

Trenutno iscjeljenje ne može se ponavljati iznova na istoj strganoj kosti ili raku, pa prema tome pacijent nema mogućnost postati “izvježban” u svojoj ulozi kao što to može hodač po vatri spram kojega bogovi izvode sličnu magiju iznova i iznova po zahtjevu. Trenutno iscjeljenje, iako vrlo slično u svom mehanizmu je rijetkost. Najbolje se istražuje u slučajevima u kojima se liječi određeni dio tijela.

Slučajevi trenutnog iscjeljenja koje bi trebalo uzeti u obzir

Najbolji slučajevi trenutnog ili čudesnog iscjeljenja su potvrđena i istraživana u svetištu Majke Božje u Lourdes-u, Francuska. To su bili slučajevi liječenja deformacije kralježnice ili kancerogenog tkiva. Iscjeljenje je bilo ili trenutno ili je trajalo tri dana. Molitva se obično upućivala bogu ili Kristu ili svecu zaštitniku tog svetišta. Osoba koja je iscijeljena nije se morala moliti za njeno ili njegovo iscjeljenje u tom trenutku, ali netko u blizini se mogao moliti za trenutno iscjeljenje. Različite pripreme u smislu “čišćenja od grijeha” su u pravilu rađene na pacijentima.

Na Havajima Kahune su radile trenutna iscjeljenja u nekim slučajevima. Dr. Brigham je bio svjedokom dva slučaja ovakvog iscjeljenja. Izgovorena je nerazgovjetna molitva i slomljene kosti su grubo namještene. Pacijent je proglašen iscijeljenim i odmah se mogao služiti ozlijeđenim dijelom tijela. J.A.K. Combs iz Honolulu-a bio je svjedokom korištenja sličnih metoda kada je baka njegove žene (koja je bila Kahuna) iscijelila složenu frakturu zgloba na ovaj način. Pacijent je bio domorodac, vrlo drag i voljen od svih, koji je u vrijeme zadobivanja ozlijede bio vrlo pijan. Samo iscjeljenje obavljeno je u nekoliko minuta nakon nezgode u kojoj je on izašao iz automobila i upao u jamu.

Na Havajima, postojali su i slučajevi trenutnog iscjeljenja bez prethodne pripreme pacijenta, iako u slučajevima dugotrajne bolesti, obredi čišćenja su gotovo uvijek prethodili samom ritualu iscjeljenja.

Možemo sumirati sve ovo govoreći da se nije potrebno moliti niti jednom određenom bogu. Nisu potrebna nikakva posebna vjerovanja ili vjerska uvjerenja. Ideje o tome što je grijeh mogu varirati, isto kako mogu varirati i pokušaji postizanja pročišćenja. Ili kod nekih slučajeva samo pročišćavanje nije ni potrebno. Također, moralne vrijednosti su povezane sa geografijom baš kao što možemo i vidjeti u slučajevima sa lovcima na glave.

Kako još nismo spremni ući u značenje “pročišćenja od grijeha” možemo samo napomenuti da je jedini grijeh kojega Hune prepoznaju, nepravedno ozljeđivanje druge osobe. Dragi pacijent iz gornjeg primjera, ponašao se preslobodno na zabavi na plaži, ali nije povrijedio nikoga i nije bilo potrebe za čišćenjem. Iscjeljenja pripisana Isusu nisu nimalo nevjerojatna sa stajališta Huna.

Tri neophodne stvari kod trenutnog iscjeljenja

Tri stvari su važne u mehanizmu trenutnog iscjeljenja, ili kod hodanja po vatri, kako ih opisuju Hune:

  • Neka inteligencija dovoljno mudra koja prouzrokuje iscjeljenje ili temperaturne promjene, kada se one zatraže
  • Neka snaga ili moć koja se koristi tijekom ovih promjena
  • Materije koje se mijenjaju tijekom procesa iscjeljenja

Isto tako su važne i materije koje su uključene u provedbi i pružanju molitve. Osnovni dijelovi trijade su: Um – Moć – Materija.

Postoji devet elemenata u čovjeku, prema sistemu Huna, koje zajedno sa fizičkim tijelom čini deset elemenata. UM JE PODIJELJEN U TROJSTVO OD TRI STUPNJA SVIJESTI. MOĆ JE PODJELJENJA U TROJSTVO OD TRI NAPONA MOĆI. MATERIJA JE PODJELJENA U TROJSTVO OD TRI GUSTOĆE ODREĐENOG TIPA TANKE MATERIJE. Koncept je jednostavan i vrlo dobro organiziran.

1. Dio, Element Svijesti

Ne možemo koristiti moć volje ili čak hipnotsku sugestiju na podsvijest kako bi uzrokovali imunitet na vatru ili kako bi proizveli trenutno iscjeljenje. Stoga moramo tražiti Nadsvijest koja je mudrija i moćnija nego mi sami. Kada ovo kažemo odmah pomislimo na boga. Ali ovaj odgovor traži više razumijevanja same prirode boga koju većina nas ne posjeduje. Možemo promatrati koncept boga u načelu Huna.

Započnimo sa idejom da naše misli nisu u stanju shvatiti istinsku prirodu boga. Drevne Kahune su rekle, “On je bio trostruko biće i da je između njega i čovjeka bilo nekoliko stupnjeva svjesnog bića”. Stupnjevi bića samo korak iznad čovjeka su bili toliko teški za razumjeti i zamisliti, da je svako nastojanje razumjevanja bilo kojeg višeg nivoa opisano kao beznadno. Mislilo se da, ako je čovječanstvo trebalo kontakt sa još višim nivoima, bliži bogovi su vodili računa da se višim bogovima pristupi na pravilan način. Ovo pojednostavljuje stvari u mnogočemu. Tek sada možemo uzeti u obzir što se naučilo o bićima na nivou tik iznad nas. Pod ovim podrazumijevamo bića koja su u mogućnosti uzeti oblik misli ili razmišljanja koje je superiorno našem.

GLEDANJE U BUDUĆNOST je nešto što možemo pokušavati satima i svejedno ne moramo uspjeti. Hipnotizirane osobe ne mogu to uraditi po naredbi. Ali ponekada budućnost mogu na tren vidjeti i hipnotizirane osobe, normalno budne osobe ili ju možemo vidjeti u našim snovima. Gledanje u budućnost nije naša sposobnost, to je mogućnost boga tik iznad nas. On ima neki misteriozan način gledanja u budućnost i on nam daje naše predosjećaje, snove i vizije u nepredvidivim vremenima. Nikada direktno Uhane umu već preko Unihipili-ja. (Ova dva dijela uma nisu trajno povezana već su odvojena entiteta kao što ćemo vidjeti kasnije).

STVARANJE BUDUĆNOSTI je druga aktivnost dodijeljena svjesnom entitetu tik iznad našeg nivoa. Drevni ljudi su ova bića nazivali Aumakua. U psihologiji ih možemo nazvati nadsvijestima. Promatrani kao zajedništvo duša ili bića, oni mogu biti naša Krist nadsvijest ili univerzalni um. Čovjek je trojstvo koje se sastoji od tri dijela ili duha, Unihipili dio (Podsvijest), Uhane dio (Svijest) i Aumakua dio (Nadsvijest).

Aumakua stvara BUDUĆNOST. Ona prostire glavne točke u životu individue čiji je dio. Budućnost koja ide dan za danom gradi se uzimajući u obzir misli, nadanja, strahove i planove niža dva dijela Unihipili i Uhane. Njih koristi kao figurativno “sjemenje” iz kojega uzgaja događaje naše sutrašnjice. Imamo SLOBODNU VOLJU u toj mjeri, koliko mislimo da ćemo ući u nevolje i raditi što nas je volja u materijalnom svijetu, koji će (kao automatski) činiti naša buduća stanja i životne zgode. Ovo je odgovor na probleme slobodne volje. Osim u odluci kod dugotrajnih događaja u našim životima, kao što su rođenje, rasa i mjesto, mi samo vježbamo našu slobodnu volju.

TRENUTNO ISCJELJENJE se postiže odlukom da mi želimo budućnost u kojoj smo iscijeljeni. Ako zatražimo Aumakua da trenutno iscijeli slomljenu kost i ako se to odmah dogodi, možemo reći da je Aumakua promijenila trenutno našu budućnost bar što se tiče slomljene kosti. Isto možemo reći i za hodanje po vatri. Naravno postoje još stvari koje su upletene u ovo, ali činjenica je da mi kao SLOBODNA BIĆA, moramo odlučiti što želimo i moramo zadržati tu odluku. Ovo je krajnji korak ukoliko želimo pomoć od Aumakua.

OBLIK PAŽLJIVOG RAZMIŠLJANJA kojega koristi Aumakua uključuje sposobnost da se vidi dio budućnosti KOJA JE ISKRISTALIZIRANA ILI IZGRAĐENA za naciju ili čovjeka. Postoji mnogo budućnosti individue koja se kreira i mijenja iz dana u dan kako mi mijenjamo naše planove i misli, tako da NE KRISTALIZIRAN ili ne izgrađen dio budućnosti ne može biti viđen. Prošlost možemo vidjeti. Stvari na udaljenosti možemo vidjeti. Aumakua čini se nije opterećena sa onim što mi nazivamo “razumom” ili “pamćenjem” koji su oblici pažljivog razmišljanja koje koristi Unihipili i Uhane. Mi, kao sredina ili Unahe dio, ne možemo razumjeti oblik razmišljanja koji je iznad nas samih. Mi samo možemo promatrati stvari koje je Aumakua sposobna raditi sa svojom superiornom formom razmišljanja i zatim iscrtati zaključke koje možemo. Bog je nama nepoznat. Aumakua nam može biti poznata samo u jednom dijelu. To je slično kao i odnos između čovjeka i njegovog psa. Čovjek se brine za svog psa i trenira psa što sve mora u svom životu i aktivnostima. Ali pas može činiti što mu je volja većinu vremena. On može upasti u nevolje, a zatim, ako je pametan može pobjeći svom gospodaru po pomoć. Gospodar razumije svog psa. Pas zna mnogo o svom gospodaru, ali zbog toga što ima samo pseći um, mnoge aktivnosti i nakane svog gospodara su mu misterija. Odnos pas – gospodar je također i dobra ilustracija odnosa između Unihipili i Uhane dijela.

2. Dio, Element Moći

Vidjeli smo da je Aumakua element svijesti koja je uključena u trenutno iscjeljenje i imunitet na vatru. Možemo sada uzeti u obzir moći koje upotrebljava.

U HUNI SVE STVARI SU TROJSTVENE. Uvijek postoji (1) svijest koja se koristi (2) moć ili snaga s kojom se radi, (3) neki oblik materije ili tvari koja može biti ili kruta ili eterična.

ŽIVOTNA SNAGA JE MOĆ KOJU KORISTI AUMAKUA. Trojstveni čovjek ima tri napona svoje elektro – životne snage. Aumakua ne živi u tijelu sa Unihipili i Uhane dijelom i zbog toga nema napon svoje životne snage koju mjerenja mogu prepoznati. Huna prepoznaje tri nivoa, razreda ili napona životne snage, za svaki od tri dijela tj. entiteta. Napon od Aumakua je viši od one koju koristi Uhane.

VRLO VISOKI NAPONI elektro-životne snage koju koristi Aumakua smatraju se odgovorima na to kako se temperatura kontrolira tijekom hodanja po vatri ili se obje hladnoća i toplina reguliraju kada se materijalna tvar u kosti slomi. One se RASTOPE NA ETERIČNI FORMU I PONOVO SKRUTE kao neslomljena kost.

APORT tijekom spiritualne seanse je tanjenje tvari objekta ili živog bića, koje se zatim transportira na neko drugo mjesto, te ponovno skrućuje. Duhovi mrtvih imaju sposobnost dobiti pomoć svojih Aumakua kako bi se aportirali, te kako bi proizveli fenomene kao što su transportacija, levitacija ili materijalizacija. Duhovi umrlih ne mogu ništa više od nas shvatiti i prepoznati Aumakua. Tijekom učenja sistema Huna je za očekivati da mi, živa bića, možemo raditi sa Aumakua i stvarati takve fenomene bez potrebe ili pomoći od mrtvih.

ŽIVOTNA SNAGA se stvara na zemljanom nivou. Biljke ju imaju. Životinje i ljudi ju generiraju iz hrane koju uzimaju. Unihipili dio u tijelu generira i koristi ŽIVOTNU SNAGU NISKOG NAPONA. Ovaj nivo snage uzima Uhane i njen napon se povećava na ŽIVOTNU SNAGU SREDNJEG NAPONA koja se koristi kao “volja” za kontrolu Unihipili-ja. Aumakua vuče životnu snagu iz tijela i povećava napon na ŽIVOTNU SNAGU VISOKOG NAPONA kako bi ju koristila kod trenutnog iscjeljenja i ostalih fenomena.

3. Dio, Element Materije

Vidjeli smo razred svijesti i napon životne snage koji su uključeni u dobivanje imuniteta na vatru i kod trenutnog iscjeljenja. Sada smo došli do trećeg elementa trijade, MATERIJE.

Postoje dva tipa materije ili tvari koje moramo uzeti u obzir. Prvo je tu tvar u slomljenoj kosti ili u oboljelom ili deformiranom dijelu tijela. Ovo je tvar koja se može razgraditi u nevidljivu eteričnu formu koja se zatim može ponovo skrutiti kao normalni ili iscijeljeni dio tijela.

Drugi tip tvari je onaj tanki eterični sastojak koji čini tijelo duhova. Sve ima tanko, eterično tijelo koje je KALUP ZA SVAKI MIKROSKOPSKI DIO. Svaki od tri dijela ima eterično tijelo. Svijest i životna snaga ne mogu raditi bez materije, pa tako i Aumakua mora imati tijelo, čak i ako je ono samo eterično.

 Za vrijeme života, niže i srednje JA interpenetriraju sveukupno fizičko tijelo sa svojim eteričnim tijelima. Za vrijeme smrti eterična tijela se povlače i žive na “drugoj strani”. Aumakua živi u svom eteričnom tijelu cijelo vrijeme, nikada ne ulazeći u fizičko tijelo, ali ga često dodiruje, naročito tijekom spavanja. Aureola iznad glava svetaca na starim slikama predstavlja Aumakua koja lebdi iznad svetaca u svom eteričnom tijelu.

TVAR OD KOJE SU ETERIČNA TIJELA IZGRAĐENA su idealna za spremanje zaliha životne snage. Ona su također i savršeni vodiči. Duše umrlih mogu uzeti životnu snagu iz živih i pohraniti ju u svojim eteričnim tijelima. Sa njom, oni proizvode limitirani duhovni fenomen kao što su recimo pokretanje stolova.

Eterično tijelo Unihipili-ja je kalup svakog tkiva fizičkog tijela. Ovaj kalup se može potpuno izvući iz tijela na neko vrijeme, a da se samo tkivo ne počne razgrađivati. OVAJ KALUP nije čvrsto ispunjen. On nema određen oblik već se može rastegnuti, produžiti ili promijeniti veličinu. ON JE NESLOMLJIV. Kost može puknuti, ali ne i eterično tijelo koje je kalup tog slomljenog dijela. Kancerogeno tkivo može napasti eterično tijelo, ali ga ne može promijeniti. ZNAČI, PROCES TRENUTNOG ISCJELJENJA JE ONAJ U KOJEM SE IZ KALUPA UKLONI SLOMLJENO ILI BOLESNO TKIVO I KOJI SE NAPUNI SA OSNOVNOM MATERIJOM KOJA SE PODUDARA SA NEOZLJEĐENIM KALUPOM.

Može se dodati da Aumakua može raditi mnogo drugih stvari. Može, direktno ili kroz veze sa svojim višim nivoima, vježbati kontrolu nad vremenskim uvjetima ili nad biljnim i životinjskim svijetom. Mi ne možemo razumjeti kako se ova kontrola odvija, ali možemo zapaziti rezultate koji su dobiveni, a koji su u praktičnom smislu prilično zadovoljavajući. Kahuna berberskog plemena, poznata W. R. Stewart-u, rekla je da su prema povijesti plemena, Veliku Piramidu u Egiptu izgradili njeni Kahuna preci. Oni su dobili svoju nadsvijest i suradnike tog nivoa da režu kamen i da ga transportiraju na mjesto u strukturi piramide. Kamen istog savršenog reza i smještanja može se isto tako naći i u Meksiku i na mjestima još južnije. Mi nemamo sredstva i načine da provjerimo gore navedene tvrdnje, međutim znamo iz moderne psihičke znanosti da su slična dostignuća na manjoj razini moguća. Dijelovi kamenja su korišteni kao aporti, gdje su njegovi dijelovi odrezani bez imalo napora. Rez nije u vidu loma već ima glatku i gotovo poliranu površinu.

–> Kako se dobiva pomoć od Aumakua <–

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s